Urheiluampumakoulu

Kultahippuvakuutus ja aikuisten ampumakouluvakuutus

KULTAHIPPU- JA AMPUMAKOULUVAKUUTUKSEN OSTAMINEN

Jotta näiden ostaminen on mahdollista, tulee henkilön tehdä itselleen Suomisport-tili. Alle 13-vuotiaalle tilin pitää tehdä hänen huoltajansa, joka liittää nuoren oman profiiliinsa. Huoltaja huolehtii Kultahippuvakuutuksen hankinnasta ja tapahtumaan ilmoittautumisesta nuoren puolesta.

Kirjaudu sisään www.suomisport.fi. Tilaa kertakirjautumiskoodi puhelimeen, johon voit ottaa vastaan tekstiviestejä tai sähköpostiin.  Saatuasi koodin, syötä se sille varattuun tilaan ja paina Kirjaudu sisään. Koodi on voimassa 30 minuuttia. Nyt voit ryhtyä luomaan itsellesi profiilia täyttämällä pyydetyt tiedot ja lopuksi painamalla Luo profiili -painiketta. Sen jälkeen näet oman profiilisi ja myös saamasi Sportti-ID-numeron.

Jos sinulla on alle 13-vuotias huollettava, jolle olet hankkimassa Kultahippuvakuutusta tai Juniorilisenssiä, lisää hänet omaan profiiliisi Lisää lapsi -painiketta klikkaamalla ja täyttämällä pyydetyt lapsen tiedot ja sen jälkeen painat Luo profiili -painiketta. Lapsi näkyy sinun profiilissasi ja hänelle muodostui oma Sportti-ID, joka näkyy, kun painat Siirry-painiketta hänen nimensä perässä.

Kultahippuvakuutusta pääsee hankkimaan profiilissa näkyvästä Ostamaan-painikkeesta. Valitse tuotteista lisenssi/pelipassin ostaminen ja sen jälkeen ostatko itsellesi vai lapselle. Sen jälkeen valitset lajin, jonka jälkeen saat listauksen tuotteista ja valitset sieltä oikean tuotteen. Kultahippupassin nimellä oleva tuote sisältää vakuutuksen, joten siihen ei tarvitse enää erikseen ottaa vakuutustuotetta kuten muihin juniori-ikäisten lisensseihin.  Seuraavaksi valitset edustamasi seuran ja sitten jäljellä on tuotteen maksaminen.

Jos ilmoitat lasta tapahtumaan, kirjaudu omaan profiiliisi, etsi tapahtuma toiminolla pääset hakemaan oikean tapahtuma. Klikkaa tapahtumaa ja valitse Ilmoittaudu. Suomisport kysyy, oletko ilmoittamassa itseäsi vai lastasi tapahtumaan. Sen jälkeen vastaat tapahtuman mahdollisiin kysymyksiin, hyväksyt ehdot ja painat Eteenpäin -painiketta. Ilmoittautuminen on sen jälkeen tehty!

Kultahippuvakuutus
Vakuutuksen haltija kuuluu kultahippuvakuutuksen piiriin. Vakuutus on voimassa alle 16-vuotiailla tytöillä ja pojilla ampumaurheilukoulutoiminnassa sekä kilpailutapahtumissa tukisarjoissa (alle 15-vuotiaiden kilpailutoiminta). Vakuutus on voimassa myös urheilupaikan ja kodin välisellä matkalla. Vakuutus sisältää myös vastuuvakuutuksen.

Vakuutuksen voimassaoloaika on 1.10.2023-30.9.2024.

Tapaturman sattuessa ota yhteys Pohjola Terveysmestari –palveluun. Tavoitat terveysmestarit puhelimitse 0100 5225 tai Pohjola Sairaala -sovelluksen kautta. Asioidessasi tarvitset vakuutusnumeron.

Kilpailuoikeus: Tukisarjat alle 15-vuotiaat
Hinta: 5€ Suomisportista. 7€ SAL:n toimistosta.
Kenelle: Alle 16-vuotiaat
Vamman hoitokulut: 15.000€
Pysyvän haitan korvaus kertakorvauksena: 30.000€
Kuolema: 8.500€

2023-2024 Kultahippukaudella myös seura voi tilata Kultahippuvakuutuksen ampumaurheilukoululaisille hintaan 7€ / hlö osoitteesta olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi lähettämällä listan harrastajien nimistä, osoitteista ja syntymäajoista .

Mikäli nuorelle haluaa kilpailuoikeuden, tulee vakuutus ja lisenssi hankkia Suomisportin kautta, jossa se maksaa 5€. Mikäli nuori kesken kauden haluaa kilpailla ja hänelle on jo hankittu vakuutus liiton toimistolta, voi tästä ilmoittaa liitolle ja aiempaa 7€ hintaa vakuutuksesta ei veloiteta.

Seurat voivat tilata halutessaan paperisia Kultahippuoppaita jaettavaksi ilmaiseksi liiton toimistolta osoitteesta olli.torni@ampumaurheiluliitto.fi.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

URHEILUAMPUMAKOULU

alkaa tiistaina 3.10.2023 klo 18.00

Ilma-aseradalla paloaseman pihapiirissä,

ilmoittautuminen paikan päällä.

Hinta 130 € alle 14 v, sisältää opetuksen maaliskuun 2024 loppuun asti tiistai-iltaisin,

aseiden käytön, luodit ja taulut (ampumakouluiltoina), vuoden 2024 jäsenmaksun.

Kultahippupassin lunastetaan Ampumaurheiluliiton sivuston kautta, sisältää vakuutuksen ajalle 03.10.2023 – 30.09.2024.

Lisäksi maksuun sisältyy osallistumismaksut pyttykisoihin ja seuran mestaruuskilpailuun.

Tervetuloa oppimaan turvallista aseiden käsittelyä!

Tiedustelut Nuorisopäällikkö Martti Salmio 0400 702 029